Wat kun je verwachten van een Customer Journey Masterclass?
- Maak zelf een Customer Journey met het stappenplan. Je krijgt het template mee;
- Hoge interactie met deelnemers. Een dag van samen ervaren én doen.
Klassikaal en online
De Customer Journey training wordt zowel online als klassikaal gegeven. Geef bij het inschrijven jouw voorkeur aan.
Klantbeleving en klantwaarde
Voor organisaties is het in de eerste plaats van belang dat zij producten en diensten aanbieden die voldoen aan de functionele wensen en verwachtingen van hun klanten. Dat is logisch, maar met dat alleen zijn we er nog niet. De klantbeleving van deze producten en diensten is wellicht zelfs nog belangrijker. Daarin kun je je namelijk pas echt onderscheiden ten opzichte van andere aanbieders.
Binnen het gedachtegoed van Lean staat klantwaarde centraal. Door je klanten heel goed te begrijpen en je processen daarop in te richten ben je in staat om aan de klantverwachting te voldoen en deze zelfs te overtreffen. Tegelijkertijd blijf je in continue dialoog met je klanten om hun feedback te gebruiken als waardevolle aanwijzingen voor verdere ontwikkeling van je product of dienst.
Hoe goed ken jij je klanten?
Download: Brochure Customer Journey