Slimmer werken,
blije klanten

Lean Six Sigma Green Belt

Over de auteur: Bureau Tromp

Sinds 2010 leren wij organisaties om van hun klant een koning te maken. Dit doen wij door organisaties slimmer te leren werken met behulp van de Lean en Six Sigma methodiek. Hierdoor is er meer capaciteit om klanten nog beter van dienst te zijn. Lean richt zich op het enkel uitvoeren van werkzaamheden die waarde toevoegen voor de klant. Het wegnemen van verspillingen en het creëren van flow zijn hierbij het uitgangspunt. Six Sigma is complementair aan Lean en wordt vooral ingezet bij datarijke processen. Six Sigma houdt zich bezig met een constante kwaliteit in productie en dienstverlening. Wij gebruiken Lean, waar nodig in combinatie met Six Sigma, als methodiek om organisaties te leren slimmer te werken en hierdoor hun klanten nog beter van dienst te zijn.

Sponsored post_1200x420

Verbeteren met Lean? Lees meer over o.a. Lean tools en tips mét praktische voorbeelden waarmee je vandaag al kunt starten!
Download gratis