Slimmer werken,
blije klanten

Customer Journey training

Vanaf 1 juni geven wij zowel klassikale trainingen op locatie als trainingen in onze Virtual Classroom. Deze laatste optie betekent dat jij de training helemaal kan volgen vanuit huis of je eigen werkplek. Je hebt alleen de beschikking nodig over een laptop met microfoon & camera.

  • Maak zelf een Customer Journey met het stappenplan. Je krijgt het template mee;
  • Hoge interactie met deelnemers. Een dag van samen ervaren én doen;

Voor organisaties is het in de eerste plaats van belang dat zij producten en diensten aanbieden die voldoen aan de functionele wensen en verwachtingen van hun klanten. Dat is logisch, maar met dat alleen zijn we er nog niet. De klantbeleving van deze producten en diensten is wellicht zelfs nog belangrijker. Daarin kun je je namelijk pas echt onderscheiden ten opzichte van andere aanbieders.

Binnen het gedachtegoed van Lean staat klantwaarde centraal. Door je klanten heel goed te begrijpen en je processen daarop in te richten ben je in staat om aan de klantverwachting te voldoen en deze zelfs te overtreffen. Tegelijkertijd blijf je in continue dialoog met je klanten om hun feedback te gebruiken als waardevolle aanwijzingen voor verdere ontwikkeling van je product of dienst.

Hoe goed ken jij je klanten?

InhoudDuurCertificeringKostenInschrijven

Inhoud van de Customer Journey training

Aan de hand van een praktijkcase nemen we je mee in de wereld van Customer Journey Mapping. Gedurende de dag zullen theorie en praktijk elkaar continu afwisselen. Hierdoor begrijp je niet alleen wat Customer Journey Mapping is, maar ervaar je ook hoe je dit zelf kan toepassen. Ons doel dat je na de training zelfstandig aan de slag kunt. De onderwerpen van de training zijn:

  • Introductie Customer Journey
    • Lean en de Customer Journey
    • Luister naar de klant: VOC en CTQ
    • Randvoorwaarden
  • Hoe maak je een Customer Journey?
  • Stappenplan:
    • Doel
    • Scope
    • Touchpoints
    • Emoties
    • Teken de Customer Journey
    • Verbeter, verfijn en deel
    • Evalueer
  • Aan de slag met Customer Journey
    • Praktijkcasus
    • Tips & trics

Resultaten van de Customer Journey training

Met de masterclass Customer Journey leer je:

  • Klanten en klantwensen in kaart te brengen aan de hand van een stappenplan waar je direct na de training mee aan de slag kunt;
  • Klantwensen concreet te maken;
  • Hoe je keuzes maakt op basis van verkregen klantdata en dus prioriteiten stelt;
  • Hoe je de verbetermogelijkheden ook daadwerkelijk realiseert.

Hoe lang duurt de Customer Journey training?

De Customer Journey training duurt 1 dag. De trainingsdag is van 9.30 tot 16.00 uur.

Onder het tabblad ‘Inschrijven‘ vind je alle trainingsdata.

Onze trainers

De Customer Journey training wordt door onze ervaren Lean consultants. Onze trainingen worden op basis van ruim 900 reviews beoordeeld met een 9 (bron: Feedback Company).

Ter afsluiting van de training ontvang je een certificaat van deelname.

Investering

De kosten voor deelname zijn € 395,- (excl. 21% BTW & 0% BTW voor particulieren en organisaties met een BTW-vrijstelling) per persoon. Dit is inclusief alle trainingsmaterialen, certificaat van deelname en faciliteiten (lunch, drankjes etc.). Heb je al eerder een training bij ons gevolgd, dan ontvang je altijd 10% korting op al onze trainingen.

Direct inschrijven

Offerte per mail

 

In-company

Wil je deze training in-company organiseren? Dat kan vanaf 4 deelnemers. Bel op 030 227 0000 of mail en we sturen je een offerte toegespitst op jouw situatie.

Open inschrijving

De trainingen vinden plaats in:

  • Virtual Classroom (online training)
  • Utrecht (Kantoor Bureau Tromp)

Customer Journey

Don. 3 september 2020 in Utrecht (Bureau Tromp)

In deze 1-daagse training leer je wat de Customer Journey inhoudt en hoe je een klantreis opstelt voor jouw klanten.

Inschrijven

Optie nemen

Customer Journey

Din. 27 oktober 2020 in Utrecht (Bureau Tromp)

In deze 1-daagse training leer je wat de Customer Journey inhoudt en hoe je een klantreis opstelt voor jouw klanten.

Inschrijven

Optie nemen

Customer Journey

Don. 10 december 2020 in Utrecht (Bureau Tromp)

In deze 1-daagse training leer je wat de Customer Journey inhoudt en hoe je een klantreis opstelt voor jouw klanten.

Inschrijven

Optie nemen