Customer Journey
Maa. 13 mei 2024 in Houten - Utrecht (Kantoor Bureau Tromp)
In deze 1-daagse training leer je wat de Customer Journey inhoudt en hoe je een klantreis opstelt voor jouw klanten.
Klassikaal en online
De Customer Journey training wordt zowel online als klassikaal gegeven. Geef bij het inschrijven jouw voorkeur aan.
Voor organisaties is het in de eerste plaats van belang dat zij producten en diensten aanbieden die voldoen aan de functionele wensen en verwachtingen van hun klanten. Dat is logisch, maar met dat alleen zijn we er nog niet. De klantbeleving van deze producten en diensten is wellicht zelfs nog belangrijker. Daarin kun je je namelijk pas echt onderscheiden ten opzichte van andere aanbieders.
Binnen het gedachtegoed van Lean staat klantwaarde centraal. Door je klanten heel goed te begrijpen en je processen daarop in te richten ben je in staat om aan de klantverwachting te voldoen en deze zelfs te overtreffen. Tegelijkertijd blijf je in continue dialoog met je klanten om hun feedback te gebruiken als waardevolle aanwijzingen voor verdere ontwikkeling van je product of dienst.
Hoe goed ken jij je klanten?
Aan de hand van een praktijkcase nemen we je mee in de wereld van Customer Journey Mapping. Gedurende de dag zullen theorie en praktijk elkaar continu afwisselen. Hierdoor begrijp je niet alleen wat Customer Journey Mapping is, maar ervaar je ook hoe je dit zelf kan toepassen. Ons doel dat je na de training zelfstandig aan de slag kunt. De onderwerpen van de training zijn:
Met de masterclass Customer Journey leer je:
De Customer Journey training duurt 1 dag. De trainingsdag is van 9.30 tot 16.00 uur.
Onder het tabblad ‘Inschrijven‘ vind je alle trainingsdata.
De Customer Journey training wordt door onze ervaren Lean consultants. Onze trainingen worden op basis van ruim 900 reviews beoordeeld met een 9 (bron: Feedback Company).
Ter afsluiting van de training ontvang je een certificaat van deelname.
De kosten voor deelname zijn € 525,- (excl. 21% BTW & 0% BTW voor particulieren en organisaties met een BTW-vrijstelling) per persoon. Dit is inclusief alle trainingsmaterialen, certificaat van deelname en faciliteiten (lunch, drankjes etc.). Heb je al eerder een training bij ons gevolgd, dan ontvang je altijd 10% korting op al onze trainingen.
Wil je deze training in-company organiseren? Dat kan vanaf 4 deelnemers. Bel op 030 227 0000 of mail en we sturen je een offerte toegespitst op jouw situatie.
De trainingen vinden plaats in:
In deze 1-daagse training leer je wat de Customer Journey inhoudt en hoe je een klantreis opstelt voor jouw klanten.
In deze 1-daagse training leer je wat de Customer Journey inhoudt en hoe je een klantreis opstelt voor jouw klanten.